PSYCHOLOG DZIECI I MŁODZIEŻY, PSYCHOTERAPEUTA

Umów wizytę
 

WYKSZTAŁCENIE:

Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta behawioralno-poznawczy poznawczy (Certyfikat nr 375), członek Polskiego Towarzystwa Poznawczo Behawioralnej. Ukończyła Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacje: Psychoterapia i Psychologia Wychowawcza, a także dwuletnie Studium Socjoterapii i Pomocy Psychologicznej. Jest absolwentką czteroletniej Szkoły Psychoterapii Behawioralno-Poznawczej CBT. Odbyła dwuletni staż w Młodzieżowym Ośrodku Profilaktyki i Psychoterapii MOP oraz Fundacji Dzieci Niczyje. Od ukończenia studiów stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach, warsztatach i specjalistycznych konferencjach.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi terapię indywidualną, poradnictwo dla rodziców, zajęcia warsztatowe podnoszące umiejętności wychowawcze, wykłady. Pracuje również w jednym z renomowanych warszawskich liceów oraz gimnazjum, a także w Ośrodku Promocji Talentów. Współpracowała z poradnią psychologiczno pedagogiczną i prywatnymi gabinetami psychoterapii. Jest także autorką kilkudziesięciu publikacji o tematyce psychologicznej dla rodziców, wychowawców i nauczycieli. Prywatnie jest mamą trójki dzieci, które na co dzień uczą ją, jak w praktyce radzić sobie z rodzicielskimi wyzwaniami.

ZAJMUJE SIĘ:

  • terapią indywidualną dzieci i młodzieży z zaburzeniami nastroju, przeżywającymi silny stres (w sytuacji rozwodu, przeprowadzki, zmiany szkoły lub rozpoczęcia nauki), z zaburzeniami lękowymi (fobia społeczna, fobia szkolna, lęk separacyjny, napady paniki)
  • pracą z dziećmi i nastolatkami nieśmiałymi, którym brak pewności siebie, przeżywającymi trudności w relacjach z rówieśnikami lub doświadczającymi przemocy rówieśniczej
  • pracą terapeutyczną z dziećmi i młodzieżą odmawiającymi chodzenia do szkoły, przeżywającymi silny stres w szkole lub w sytuacji przedegzaminacyjnej
  • poszukiwaniem, wspólnie z młodymi osobami, motywacji do nauki, wspieraniem ich w planowaniu działań, uczeniem skutecznych metod uczenia się i koncentracji uwagi
  • pracą z rodzicami mającymi trudności w relacjach z dziećmi lub mającymi problemy wychowawcze, zmęczonymi ciągłym wydawaniem niewykonywanych poleceń lub nieskutecznym stawianiem granic
  • wsparciem kobiet, które po porodzie odczuwają smutek, bezradność, lęk
  • diagnozą zdolności syndromu nieadekwatnych osiągnięć szkolnych, dojrzałości szkolnej, specjalnych potrzeb edukacyjnych

Konsultuje dzieci i młodzież w wieku 5–18 lat oraz osoby do 25 roku życia.